Last week Su - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Koopman - WaarBenJij.nu Last week Su - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Koopman - WaarBenJij.nu

Last week Su

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 Juni 2015 | Suriname, Paramaribo

Heeeee allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel. Het is alweer het laatste weekje hier in Su en we hebben veel leuke dingen gedaan. Twee weekjes geleden zijn Moniek en Wouter langs geweest. Wat was dat leuk om ze weer te zien! Kletsen till the max en leuke dingen doen. De eerste dag zijn we wezen quad rijden. Aangezien het de laatste tijd slecht weer was in Su lag er enorm veel water. Wat ik echt super mooi vond want nu konden we sjeeezen door de plassen! Geniaal, het was echt gaaf. De rest van de week moest ik gewoon stage lopen en zijn Moniek en Wouter nog op trip geweest naar Brownsberg/Stonisland. Verder hadden we donderdags nog een bbq aangezien dit de laatste avond zou zijn met iedereen in het huis. 's Nachts zijn Moniek en Wouter vertrokken naar Curacao om daar nog een weekje te vertoeven!!

Vorige week heb ik mijn stage afgesloten met een GOED. Jawel dat betekent vakantieee! alhoewel? Mijn portfolio was nog steeds niet af.. Oeps!! De laatste stagedag was eigenlijk gewoon hetzelfde als alle andere stage dagen. Niks bijzonders. Het was toch best gek om daar voor het laatst te lopen en alle collega's eigenlijk nooit weer te zien. Om het toch speciaal te maken had ik een taart meegenomen. In Nederland wordt taart gegeten op een gebakschoteltje met een vork. Hier in Su leg je gewoon een stuk taart op een servet en happen maar. Haha!! een paar leuke laatste foto's en toen was het echt tijd om afscheid te nemen. Stage was leuk, maar ik ben zo blij dat het eindelijk klaar is :d Thuis heb ik dan ook direct mijn stage schoenen in de prullenbak gegooid! Heeeel fijn gevoel haha! En toen was het tijd om maximaal van de vakantie te genieten.

Donderdag zijn we de vakantie ook direct goed begonnen door uit eten te gaan/ laatste keer partybus en te stappen in Havanna! Wat ga ik de partybus missen zeg! Harde muziek en genieten op een grote bus! Het kan allemaal!

Op dit moment heb ik eindelijk mijn portfolio af en ingeleverd. Hopelijk wordt deze ook goed gekeurd, maar dat zien we wel weer in NL. Deze laatste week staat in het teken van zonnen/laatste souvenirs kopen en chillen. Zaterdag op zondag nacht gaan Mariët en ik eindelijk naar Curacao. Whoaaa wat heb ik daar veel zin in.

Ennn dan.. 5 juli komen Mariët en ik weer aan in NL! Eindelijk geen koude douche meer/ geen veren van het bed in je rug/ eindelijk weer op een bank kunnen zitten en tv kijken! Maar ik kijk vooral uit om iedereen weer te kunnen zien :D

Dit is dan ook mijn laatste post op dit blog! Want over 2weekjes zien jullie mij weer in levende lijve!! YEAAAH

Bigi brassaaaaa en tot heeeel snel
Anouk

ps. bedankt voor al jullie leuke reacties en berichtjes over de app :)

  • 22 Juni 2015 - 22:10

    Ida Vrolijken:

    Geniet nog even van je laatste weken in Suriname ,en een goede reis terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Anouk

Actief sinds 15 Nov. 2014
Verslag gelezen: 1114
Totaal aantal bezoekers 4016

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Suriname

Landen bezocht: